2009

Om exakt 35 dagar går det över från år 2009 till hela 2010, det låter väldigt konstigt att säga.
2009 har varit det sämsta men samtidigt det bästa året hittlills.

Det går inte att förklara hur jobbigt jag har känt att det varit, hur mycket jag har gråtit och hur många dagar jag har hatat och hur många dagar jag har dragit ut för att springa bort ilskan innom míg. Det har känts som att något har varit sönder, att något gått fel och hur allt sviker när jag trott att snart är det okej. 
Men trots allt det hemska har mycket varit väldigt bra. Samtidigt som jag aldrig har känt mig så krossad som jag känt mej detta år har jag aldrig heller känt mej så glad, jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag har gjort i år. Sommaren 2009 vill jag bara uppleva igen, igen och igen samtidigt som allt bara skulle strida emot. 

Om exakt 35 dagar har vi kommit till år 2010, nya erfarenheter och nya problem.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

öhh.. om 11 dagar är det 13 december...

2009-12-02 @ 16:48:39
Postat av: Achw- The King

Ohnoo. Fail, hahaha :D

Ps, viktigpetter du vara 8-)

2009-12-02 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0