den här platsen är nån annans, jag måste hitta ut

Jag är förvirrad, jag har för många alternativ att jag inte klarar av att välja. Jag har ingen tilltro, jag har inget jag kan lita på. Ord som dyker upp när doften av alkohol tas in betyder bara att du är feg, det skriker bara feghet. När resten av alfabetet gått sönder, när du tröttnat på det duger plan B väldigt bra. Jag har ingen aning om vad jag vill välja, vem jag ska välja och hur jag ska välja när när jag inte vet hur vad och vem jag känner.  Ni är båda två som siffran noll för mig, betydelselösa.


hahahahahahhahahahaha, jag skrattar påriktigt åt mej själv för att jag skriver något sånt här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker om pannkakor

2009-12-12 @ 12:42:55
Postat av: Achw- The King

åkej och du går mej på nerverna. heippa!

2009-12-12 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0