och hur tiden går för fort

Livet lever man bara en gång, sa någon idag. Jovisst, tänker jag men endå tar jag aldrig riktigt modet till mej och göra allt det där smågalna man borde.


Tungtungaretungaste dagen idag.  Att jag har en A4 med finska väntande som jag borde ta och översätta lockar mej inte alls, och orken med skola är slut. Just nu vill jag ha helg, så jävla mycke helg att jag smådör, dessutom ser det ut att bli skojsig fredaglördag.

Fredag - fest kanske, på lördagen så gäller bowling och middag med familjen och söndagen är det bara chillas till tusen. Ahh längtar.   

Nu tänker jag fortsätta käka pepparkakor och lyssna på Melissa Horn tills jag gråter, skulle inte sitta fel. PussHej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0