this is how we do it

Jag har bestämt mig tror jag, jag skall göra mig av med nollorna så är jag 2 problem mindre. Tycker det låter mycket bra.

Så här annårs, har jag väldans sug på lussekatter men får inte riktigt dra och shoppa såna heller. Såna här stora problem skapas efter att ha suttit inne en vecka, belive me! Nåjaa, hoppeligen får jag lov att hoppa till skolan imorgon om det inte visar sig att mr.feber kommer på besök här ennu under dagen, för hittills idag så har jag sluppit han. Snön har btw kommit på besök-gillas inte, att påminne är igång diggas men allt annat är rätt så blä. Varje år efter att mina bröder bestämmer sig för att det är dags att leka krig med Lotta så är det alltid jag som ger upp och går in sur som bara den och halft gråtande och skvaldrar åt mamma att dom är elaka.

Nu ska jag koka lite nudlar tror jag, sku va jätte gott! Nudlar och tv får det bli, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0