U GOT IT ALL WRONG

Skola suger är definitift min favorit mening nu för tiden.
Jag var flitig och drog till skolan redan klockan 08.00 när jag egentligen skulle börja 10, att sedan räkna med att jag skulle vara där till klockan 3 när jag skulle slutat 2 är något som är störtomöjligt. Att dessutom vara där till klockan 3 med pampam i huvu är ennu mer omöjligt, så jag drog. Jag kommer int våga möta J och M imorgon, för det kan hända att dom är en aning sura.

Jag är ute efter någon leopardmönstrad skjorta i klädesväg, det vattnas riktigt i munnen bara jag tänker på det.
Godnatt.

Shakira - Did it again
Paloma Faith - New york.      Klart värda att lyssna hundra gånger om tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0