UJJÄCKLIGTBLÄ


Ujj, vi snackar sliten big time, idag var första dagen i skolan igen och jag var gladglad. Idag blev det ett besök till doktorn för 3 gången, lite blodprov och såna grunder. Senare får min moder ett samtal om att jag har Luftvägsinfektion och fyfan är det enda jag kan säga. Skall man verkligen behöva ta 3 besök till läkarn innan de hittar felet? Jag tycker det är fel.
Iallafall så sitter jag här nu iallafall, medicinen får mej att må illa och jag har fått stegring igen men whatever. Jag tänker hålla det hemligt för mamsi och papsi för annårs blir de småsura på mej för att jag envisat med att fara ut idag. Pff, tänker jag. Nu tänker jag äta en burana och kolla lite film, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pff, tänker du.

2009-12-15 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0