AJSLFLSFLKSLFMAFÖAFKA

Jag är något så satans arg. Jag bara svär och svär och svär. Jag förstår inte, vad är för bild man har i huvet om man kallar någon något så där fult. Jag har ingen aning om vem du är, var du bor och hur du ser ut. Jag har aldrig hört ditt namn förän idag men ändå skall jag bli kallad för något sådant? Jag har aldrig gjort något som äns skulle komma i närheten av det du kallade mej. Åt helvete med allt.
Det värsta är att när jag inte har någon bild i huvet på hur du skulle kunna se ut, så har jag inte äns chansen att börja munkäftas nästa gång jag ser dig.
Jag är en sådan person som inte bara kan sitta still och ta emot en massa fult, utan att göra något åt saken. Jag hatar rykten, speciellt såna som inte stämmer. Jag hatar rykten som kommer ut munnar som inte har någon aning om vad de pratar om.

Jag hatar att bo i en liten skitstad, om folk som inte äns är härifrån har åsikter om allt. Du förtjänar inte att ha åsikter. 

Usch, jag är så arg att jag darrar. Jag är inte van att få höra något sådant, jag vet att det går rykten om mig, men jag får aldrig höra vad det sägs.

I morgon skall jagtill skolan till 8, men börjar först klockan 11. Jag skall göra ett 10 sidors finska kompendie. Jeps, jag är alltid i god tid klar med allt.  Godnatt alla äckliga människor. Puss på dom söta. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0