fredag

Uh, Jag älskar fredagar. Idag kanske lite mindre än vanligt men det är lungt. Jag är sick, jag blir så deprimerad av att sitta inne när det är så fint väder att det blir blä. Jag har stegring och ett helvetes ont i halsen, it`s not fun. Snart ska jag hoppa i duschen i hopp om att jag kanske blir och mår bättre, och i kväll tänker jag chilla med äckliga Ida, puss på hon. Jag är så sjukt bad, huhhuuu. Min bror kommer även hem idag, så det är skoj. Jeje.

Nu : Några filmer, duschen, kanske se om nån sötnos har tid o träffas lite, Ida och annat kul.
Egentligen så har Moder min förbjudit mej att fara ut, men nu tänker jag vara Problembarn. Cya Later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0