söndag

Tjena Kioskmongon!
Jag har något så otroligt tråkigt att det är sjukt, huuhuu. Jag trackar sönder alla på msn, hälften har slutat med det där att svara, sorgligt men sant. Är man krävande så är man.
Grannarna pumpar på musik, men jag har börjat vänja mig. Dom har ju trots allt sett mig naken och göra grisnäsa, så någon payback måste dom väll få göra.

Igår tillbringade jag kvällen hos Leona, kameran glömde jag där men när jag ser den så skall jag bjuda på en massa fula bilder.  MändiCändi firades också, wuhuu.  Snart blir hon också gammal skitunge.

Nu skall jag se om jag hittar någon ren plats att sova på, annårs får det bli stor vakande hela natten. Pusspuss.

ps - jag sakna dig. Lite,lite,lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0