trust

En av de värsta sakerna du kan göra är att försöka nån tvinga sig öppna sig för dig. Det är fult och väldigt kränkande. De är en av orsakerna till att du aldrig får reda på något om mitt liv, vad som händer. Jag litar inte på dig.   För länge sedan gjorde du misstaget att ta upp ett problem som står mig väldigt nära,och väldigt få vet om till det innersta. Bara via det yttre.

Du gjorde misstaget att börja disskutera ett problem med mig som var väldigt känsligt. Jag har ingen tillit för dig och det är därför du inte får reda på mina hemligheter - du vet att jag tycker om dig väldigt mycket och att du står till en av de närmsta till det yttre. Längre än det slipper du inte.

Det är något otroligt kränkande och har följt med mig i väldigt många år nu.


Kommentarer
Postat av: Jennie

im with u bro!!

2010-04-05 @ 14:35:06
Postat av: Anonym

vem?

2010-04-05 @ 23:27:38
Postat av: achw

Nå dig såklart ditt jäkla pucko. sug o svälj trevlig helg.

2010-04-06 @ 15:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0