jag är obekväm i det hela

Lördagen var skoj.
Klockan 10 drog jag mej till Malin och de andra brudarna. Det var skratt,pinsamheter, singstar (dålig sångröst från min sida, jag vann inte en enda gång), knackorv och ishockey. Det var Malin, Leona,Mändi,Tiia,Jennie och så jag. Huvudpunkten liksom. Vid 6 tiden begav jag mig hem, efter halva matchen. Det går helt enkelt inte att fejka ett ishockey-intresse. Jag förstår inte vitsen med det och kommer nog aldrig göra det.
Klockan 6 hoppade jag i säng och vaknade upp vid kvart före 12.

Det är nog äckligaste dagen på länge - Jag är bitter, blir därav elak. Jag känner mig otroligt äcklig. Idag består min mage av cola, chips och smörgås.
Det blir myspys för hela slanten, sex and the city filmen och datorn.

Idag kommer min älskade Zara hem. puss på hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0