TISDAG OCH TORSDAG


På tisdagen mötte jag upp Johanna i stan för att dra hem till henne. Vi käkade nudlar och glodde film.
Jag passade på att fota mig själv när ingen såg..
Värsta hejjaren på att koka nudlar typ.
Jag köpte Kanelbullar i Smarket, för de som undrar liksom..
Vi käkade oss feta på nudlar, faktist gott!
Jag tror det var kryddor jag tog bild på.
Jag hittade O`BOY i skåpet deras.
På kylskåpet hängde en gris och deras adoptiv-son!
Det har tydligen snöat ute..
Efter att vi käkat oss feta på nudlar käkade vi oss tjocka på kanelgifflar, choklad och grön jaffa.


Gårdagen drog jag bena till Johannas slott igen, we made some good something.
Johanna kände sig snygg med batongen.
Jag kände mig snygg utan batongen!
En röd paprika ser ut så här.
Vi blandade i blom makaroner i den konstiga salladen, men den var god.
Lite annat gottgott blandades även i.
Jag tänkte att :- Okej, jag visar mig från min bästa sida.
Sen kom jag dock på att det inte var så stor vits med det.
Feta osten var skinig och smaskig.
Jag tänkte tipsa er om nyttiga fetter, ifall ni inte har kosten på koll. Till nyttiga fetter bör väll ägg höra? Ehh.
Jag var minst lika fin som J i mitt förkläde, mitt va Marimekko medan hennes var Ikea.
Salladen blev jättegod.
Jag kom på att jag kan tåla tonfisk i småmängder, för när man åt den smakade den okej. Lukten var väldigt äcklig bara.

Vi kör på att vara fina igen..
Åter igen höll det inte i sig så värst länge. Efter vi käkat sprang vi iväg på bio.

Nu säger jag adjö - Ni skall vara evigt tacksamma över detta superlånga och seriösa inlägg jag skänker er.

Kommentarer
Postat av: sindy

kiva bilder ^^

Båda lika fina som alltid :)

2010-03-01 @ 00:14:24
URL: http://sindysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0