23.37

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Nollllll.
Vad tycker du om kärlek? Jag är lite sneeed på den frågan. Jag tycker kärlek är uttjatat och är inte riktigt säker på att den finns?
När kramade du någon sist? Jag gillar inte att kramas alls, så det var nog en tid sedan.
Saknar du någon speciell person? Neeeerrrå.
Har du svårt för att bli kär? Absoluuuut.
Är du singel? Jaaahhhh, ragga på mig nu då.
När fick du senast en komplimang? Har aldrig fått någon. 

 HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nejjjj.
Hånglat med nån riktigt ful: Kanske det.
Hånglat med fler än 50 pers: Nope.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Mjo, horstämpel nu eller?
Gjort något riktigt dumt? 15 gånger för många gånger.
Gjort något du verkligen ångrar? Jaaadå.
Åkt ambulans? Kan nog hända, när jag var litten sötnos.
Gjort nåt olagligt? Ibland.
Fått din mamma att gråta? Troligtvis.
Slagit ner någon? Syskonkärlek.
Skämts över dina föräldrar? Gör väll alla någon gång jaaa.
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag säger det rätt så ofta ja, åt mina sötnusar.
Tar du droger? Varje måndag, och söndag.
Dricker du? Nejjjjjjjj!!
Vilka kläder sover du i? Ibland ingenting,ibland i mjukisbyxor o huppari och ibland pyamas shorts och t-shirt.
Vad hatar du verkligen? Flygmyror.
Är du ensam nu? Joo, och i drygt 3 veckor framöver.
Vill du gifta dig? Nej.
Vill du ha barn? Kanske.

 SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Det var nog jag, och endast jag.
Såg dig gråta? Inte vet jag, Simon kanske?
Fick dig att gråta? Kan mycket väl ha varit Simon det med.
Du delade en dricka med? Ehhh, kommer faktist inte ihåg?
Du gick på bio med? Mitt minne är helt allvarligt kaputt.
Skällde på dig? Simon tar väll den med.
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma : - " Här har du domdä pengarna". Jihuu, nu är jag Ritch!

 DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Icke.
Kramat någon? Nää, uss.
Pussat någon? Inte så vitt jag vet?
Köpt någonting? Igår köpte jag 4 paket nudlar, glass och mjölk faktist.
Sjungit? Nejjj, vi besparar samhället för den plågan.
Saknat någon? Nej? Oscar en liten gnutta kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0