Jag är väll lika seriös som de andra då..

10 FAVORITER
färg: Svart som natten, man sir smalare ut i det!! *Vinkvink*
mat: Daggmaskar med örtsalt, gärna grillade sådana.
band: Helst rosa, till julen föredrar jag röda.
film: Pippilångstrump och smurfarna.
bok:    Lilla sjöjungfruns målarbok, (ursäkta mörka texten men vet ej hur man får bort den?)
sport: Pulkaåkning, om du smörjer backen med Oivarini går farten ännu fortare.
årstid: När det är som mörkast och man inte ser solen på 15 månader.
veckodag: Onsdag, för då hamnar jag stiga upp halv 7 och vara vaken ända tills klockan 4.
glassmak: Morot med spott.
tid på dygnet: 0.55 för det är då spökena vaknar.


9 FÖR TILLFÄLLET
humör: - Söt.
smak: Tåsvett blandat med jordgubb.
kläder: Steniga jeans och brursans skjorta.
bakgrund: Det är hemlis. Det börjar på Britney och slutar på Spears.
nagellack: Dom är genomskinliga.
tid: 22.49
omgivning: Pappas fula stol. Men den är skön.
irritationsobjekt: Jennie. Hon är äcklig och äcklig. Och lite Zara, mest för att hon är sur.


6 HAR DU NÅGONSIN
dejtat någon av dina bästa vänner: Nej, jag är steril och lever selibat.
brutit mot lagen: Nej. Nej. Nej. NEEJ!!
blivit arresterad: Mamma sände polisen efter mig, så joo.
badat naken: Jodå, det är härligt sånt. Speciellt i badkar.
varit med på TV: Jag är det alltid, nästa program blir Idols.
kysst någon du inte känner: Alltid, varje dag. Flera gånger.  Det är roligt tycker jag.


3 PERSONER
du kan berätta allt för: Jag har 3 skitungar som luktar.
du tycker om: Jag älskar mej själv mest.
du inte gillar: Er.


2 VAL
kaffe eller te: Teeee.
vår eller höst: Smek och lek. Det får man lust att göra på våren, så det är mitt svar. Hösten är ful.


1 ÖNSKAN
INOM SNARASTE FRAMTID: Åka droska till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0